neděle 5. května 2013

Tanec, aneb kostýmy disco dance (srovnání)

Když jsem narazila na další fotografie zahraničních kostýmů, tak mi to nedalo :) a musela jsem je postahovat pro další srovnání kostýmů. Proto si dnes dáme opáčko převážně k Norským a Českým kostýmům tanečního stylu disco dance :) Jen abychom byli v obraze, tak např. u hip hopových, streetových, aj. disciplín mají tanečníci v rámci kostýmů větší volnost a jejich oblečky jsou na rozdíl od discových k užití i ve volném čase...závist :D  

Vzhledem k pomalu končící sezóně formačních soutěží jsem se rozhodla přihodit k porovnání pár kostýmů, které letos mají taneční školy, kluby, atd. právě na soutěžních kláních skupin. 
Me and Bařuš :)
Miluju krajku :)
Šmrncovní a ženský :)
Barevné, nápadité a sedící :)

U nás jsou taneční kostýmy hlavně u hlavní věkové kategorie střídmější než v Norsku, Švědsku, atd. za což jsem osobně ráda, protože nechat mě tančit jen v body by nebyl pěkný pohled :D Podle mě je velké plus, když kostým tanečnici padne a zvýrazní přednosti a nedokonalosti schová, což je ve skupině těžší zařídit, protože každá jsme jiná :) S tímhle si zahraniční tanečnice asi moc hlavu nedělají, viz. některé kostýmy z předchozího příspěvku o kostýmech :)


Zato dětská a juniorská věková kategorie v ČR mívá kostýmy barevnější, kombinovanější a veselejší. 

Super stříbrná látka, co drží plasticky od těla :)
Veselé a ladící :)
Pěkné ramenní aplikace :)
Průhledné "plastové" aplikace jsou super nápad :)
Pořád to ale nemá na zahraniční kostýmy, které jsou ohromně nazdobené a aplikace do vlasů různě ční do všech světových stran :)

Trochu mi to připomíná takové ty stužkové medaile, co dostávají např. žokejové, ale miluju modrou :)
Jak na show, jsem malý dinosaur :)
Princeznobaletka :)
A když jsem zmínila aplikace do vlasů, tak se jim nedá upřít, že jsou nádherné a zajímalo by mě, za jaké ceny pořizují např. Norky takto ozdobené kostýmy, protože si myslím, že u nás by si to jen tak někdo dovolit nemohl. Takže další tichá závist :) Pokud někdo víte pořizovací ceny v cizině, tak sem s nimi!!! 


To je perliček :O
Nejlepší na konec :) proč jsou skoro všichni růžoví :/

Jak se říká, fantazii se meze nekladou a to platí i u tanečních kostýmů :) Ovšem také se říká, nic se nemá přehánět :D Já si myslím, že kostýmy mají být něčím zajímavé a ladící k vystoupení a proto by si každý měl pořádně promyslet jejich podobu, tak aby kostým poskytl tanečníkovi co největší komfort a také dobrý pocit z pohledu do zrcadla :D Protože spokojený a připravený tanečník musí přeci podat co nejlepší výkon :)

Z místa ve mně, heslo na konec pro všechny taneční kingy :) Sůša :P



4 komentáře:

  1. Ahoj, neprodáváte kostýmy? Sháním kostým na disco dance duo:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, kostýmy bohužel neprodávám, ale zkus se zeptat na Facebookové stránce, kde se schází spousta tanečníků https://www.facebook.com/PageForDancers?fref=ts

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, našla jsem jednu holku, která nejspíš prodává kostýmy už použíté a jsou to teda celkem pálky :D můžeš se podívat tady od kolika do kolika se cca pohybují POUŽITÉ kostýmy- https://www.facebook.com/ree.hughes.3/photos

    OdpovědětVymazat