středa 1. května 2013

Tanec, aneb amazing child II.

Po ohlasech na článek "úžasné dítě" jsem se rozhodla, že okouknu i další malé talentované slečny a nakonec to dopadlo tak, že mám v záložkách asi 10 videí, které podle mě stojí za skouknutí :) Ovšem, abych vás nepřehltila v jediném příspěvku, tak sem dnes hodím odkazy na videa pouze k jedné ze slečen a v dalších postech postupně dodám zbytek :)


V jednom z komentářů jsem dostala typ na tanečnice, které jsou mezi lidmi známé a musím říct, že Sophia Lucia, o které je starší příspěvek se stejným názvem jako dnes, pro mě zůstává jednou z těch nejzajímavějších.


V případě doporučené Maddie Ziegler mě žádné z vystoupení neoslovilo natolik, abych si video z něj založila a chtěla ho uveřejnit a je to asi tím, že mě prostě nechytila za srdce (pokud někdo máte video, na kterém se vám líbí, tak mi pošlete odkaz, abych mohla svůj postoj případně přehodnotit :) 

Kdo mě ale oslovil, je Autumn Miller, o které už jsem slyšela dřív, ale nikdy jsem se na její talent více nezaměřila. Myslím si, že tato slečna si získala oblibu hlavně díky svému kanálu na YT https://www.youtube.com/user/autiefreestylefriday?feature=, kde zveřejňuje videa ze svých domácích free stylů, tréninků, atd.


Autumn se narodila v roce 2001 v Kalifornii a s tancem začala v 5ti letech. Věnuje se baletu, stepu, jazzu, hip hopu a contemporary. Podle informací, které jsem našla na internetu by měla trénovat 20 hodin týdně v Dance Company Mather a myslím, že vzhledem k její herecké činnosti bude i mimo tréninky dost času v jednom kole. Účinkovala v tanečním pořadu na Disney Channel, v Tanec ABC s hvězdami, ve videoklipu Willow Smith a mimo to získala mnoho titulů v rozmanitých soutěžích.


Při skládání střípků z jejího života mě překvapilo to, že Autumn je jedna ze sedmiletých děvčat, o kterých jsem psala v lednu v příspěvku Videa shlédnutá v roce 2012.


Ona sama říká, že nechápe, proč se skupinou Single Ladies vzbudili takové množství pozornosti, že je tanec její vášní a největší zábava pro ní je, když může dělat free style, který jí umožňuje prožívat každý moment života, tak jak ona sama chce.

Pro ukázku jejího tanečního projevu jsem vybrala videa ze soutěží, protože free stylová videa, která má na svém kanálu neukazují vždy ucelený výstup.

První video je z minulého roku, kde se mi líbí její dynamika, výrazový projev a zajímavé taneční "trýčky", jde z ní energie, která umí občas zamaskovat ne úplně dotažené technické a choreografické prvky.


Další video je zase spíše odehrané, v točkách přechází z paty a na špičku a postrádá potřebnou stabilitu. Asi má tolik energie až je jí občas těžké zkrotit :)


Poslední video mi přijde čistší, moc pěkně procítěné a protančené.


Pokud máte čas určitě stojí za to juknout i na její free stylová videa, kde si je jistější, než přímo v akci na soutěžích a jde na ní poznat, že jí to ohromně baví a nebojí se předvést :P

Z místa ve mně, letím na trénink a všem pěkné odpoledne/večer/ráno/atd. :D Sůša

1 komentář: