neděle 21. dubna 2013

Tanec, aneb soutěž v čekání

Včerejší soutěž pořádaná Taneční skupinou roku by mohla být přejmenována na soutěž v čekání :) Nejsem si jistá, jak to měli tanečníci z jiných disciplín, ale my jakožto jedna z formací hlavní věkové kategorie disco dance, kterým finále začínalo cca v 15:00 a vyhlášení výsledků cca v 22:00, jsme takto načekali asi 7 hodin. Myslím si, že by jsme určitě mohli bojovat o první příčky v této čekací soutěži :) ale asi by nás předběhli dětské věkové kategorie, které měli dvě kola a jejich první kola začínala v dopoledních hodinách a vyhlášení kolem 21:00.

Parket i s moderátorem :)
Pro nás osobně nebyla čekací pauza překážkou a společný den jsme si náležitě užili :) V poledních hodinách jsme se společně připravili jak po estetické, tak fyzické stránce a já měla konečně možnost fotit, tak zde uvidíte pár koláží, kde figuruje moje taneční rodina :)

Přípravy a pohodovička :)
Poledne nám tedy rychle uteklo a tentokrát jsme u parketu se sešli s dalšími 7mi týmy, aby jsme porovnali své snažení na tomto Mistrovství Čech, ze kterého postupuje 6 formací na Mistrovství České republiky. Pro případné návštěvníky se MČR bude konat 3. - 5.5. v Praze (podrobnosti zde http://tanecniskupinaroku.cz/rocnik2013/index.html)

hb Dance - Shine bright like a diamond :)
Trochu mě mrzelo, že jsme neměli možnost zajet si v počtu 8 formací dvě kola, ale tím, že mám kolem sebe tak super partu, která se dokáže zabavit, tak jsem na vše kolem jednokolového tancování zapomněla. V době pauzy jsme se tedy sebrali a vyrazili se najíst do nejbližší restaurace, kde jsme si povídali a úžívali klídku. Potom jsme se vrátili zpět do haly, kde jsme pozorovali probíhající soutěž a zpívali si zároveň s hudebním doprovodem jedné formace nejlepší píseň :) https://www.youtube.com/watch?v=Sv6dMFF_yts

Před posledními finálními vystoupeními pořadatelé nechali uvolnit parket pro tanečníky a přihlížející k menší diskotéce a očividně si jí všichni užili :) http://www.youtube.com/watch?v=fhUHOJEkvco

V průběhu vyhlašování dětské věkové kategorie, jsme si krátili čas hraním her v jednom velkém kroužku a náramně se u toho bavili :D Ovšem jakmile došlo na vyhlášení naší disciplíny začali jsme být nervózní a zábava byla ta tam. Moderátor Ondra Vodný, který je na těchto soutěžích pokaždé bezvadný, ohlásil 8,7,6,5 a 4té místo a když jsem od holek kolem sebe slyšela, že máme medaili, tak jsem byla neskutečně šťastná a s tím 3 jsem naprosto spokojená :))) Teď už doufám jen v to, že příště odtancujeme ještě lépe, aby jsme si nějakou tu medaili znovu zasloužili :)

Z prokolážovaného místa ve mně Sůša :o)

hb Dance - Lipstick jungle <3


Žádné komentáře:

Okomentovat