čtvrtek 14. února 2013

Svátek zamilovaných, aneb dejte lásku tanci

Dnešní den se nese ve znamení lásky <3 a i když nejsem zapálený fanda svátku zamilovaných, jeho vliv je cítit všude v mém okolí. Proto všem zamilovaným, kteří tento svátek dnes budou slavit přeji ať vše klapne jak má :) a těm, kteří stejně jako já stráví dnešní den jako každý jiný chci říct, aby nepropadali nátlaku komerčního svátku a pokud chtějí mít lásku, ale v podobě spřízněné polovičky nepřichází, tak je dobré najít smysl života v něčem jiném a věnovat se tomu se vším citem, který máte, protože tak nejúčinněji zaplníte to prázdné místo v sobě, přestanete se trápit a láska druhého posléze přijde ani nebudete vědět jak :) Z vlastní zkušenosti můžu říct, že pokud jsem měla špatné období, tak právě tanec mi vždy spolehlivě pomohl na vše zapomenout a čím víc energie a lásky jsem do něj dávala, tím víc pozitivního mi dal nazpět. Proto tančete a užívejte si s tancem pocitu lásky každý den :)

  

Trochu lásky z místa ve mně posílá Sůša :*

1 komentář: