neděle 27. ledna 2013

Rozhodnutí, aneb nedodržení rozhodnutí

Vítám Vás u svého dnešního kajícného příspěvku :)

Než se dostaneme k hlavnímu tématu "debaty" :D tak bych ráda upozornila na první z dnešních rozhodnutí, kterým je předělání blogu. Nemění se jím nic drastického :)

Jedná se o to, že jsem při založení blogu byla celá u vytržení :) a chtěla psát o všem, co mám ráda. Ovšem teď jsem si uvědomila, že prozatimní příspěvky jsou hlavně o věcech kolem tance a proto jsem upravila rubriky a členění příspěvků v nich. Rubriky teď obsahují jen složky Tanec a Hudba a dvě minulé obsadila složka Dumání, do které zařadím všechny své poučující příspěvky :D 


Takže milé čtenářky a čtenáři začínáme s výukou :D :D :D

Dostávám se k dnešnímu rozhodnutí číslo 1 a zajímalo by mě, jak plnění takového úkolu zvládáte vy :)

Jedná se o věc, kterou řeší převážně ženský kolektiv, takže se loučím s případnými čtenáři mužského pohlaví :D

Je to předsevzetí, které si dávám tak dvanáctkrát do roka :D a jedná se o jídlo. 


Ne že bych byla posedlá dietami nebo týráním hladem (jsem spíš odpůrcem obou metod), ale jde mi o uskromnění. O to se tak 3x v týdnu nepřejíst a desetkrát v týdnu neplakat nad tím, že jsem hroch :D Prostě o to jíst normálně, pravidelně, ale bez každodení sladké snídaně, svačiny, druhé svačiny, třetí svačiny, čtvrté svačiny a druhé večeře :D a věčného "koupím si něco dobrého k filmu" a každovíkendového přežírání, protože "je víkend a po víkendu už nebudu" :D 

Takže jak jste na tom vy, taky jste fňukající typ jako já nebo máte pevné nervy a vydržíte jíst relativně zdravě a jen málokdy si dát něco z tak lákajících smažených nebo sladkých a umělotin plných "dobrůtek"?

Pokud ano, tak mi prosím půjčte trochu ze své vůle, protože já už zítra začínám :D


Z přežraného místa ve mně Sůša :P


5 komentářů:

  1. No taky by mi trochu vic vule bodlo..:D ale spis nez takhle dodrzovat jidlo my dyl vydrzi drtit se cvicenim. To me zabavi vic a mam lepsi pocit z toho se hodinu nicit cvicenim nez z toho ze si dam k obedu salat a vodu..:D ale mozna jsem takhle divna jen ja..A hodne lip se mi hubne kdyz jsem ve stresu,nastvana atd... treba poslednich par mesicu co me trapi nevydarena laska a volba prezidenta :D sem dala pryc 3 kila ani nevim jak. :D ale krotit se v jidle mi moc nejde, takze ti moc neporadim:\

    OdpovědětVymazat
  2. Já se taky ráda sedřu cvičenim, ale tim, že mám tréninky každej den, tak se mi ke klasickýmu cvičení (posilování a rotoped) už moc nechce, ale k vánocum jsem dostala sporttestr na měření tepovky, abych účinně spalovala, takže jakmile se oteplí začnu s chodoběhánim :)Jinak stres mi nepomáhá :/ to závidim, ten mi spíš další kila nažene :D Jinak o víkendu mě volba taky zdeptala, takže jsem se pořádně přežrala :D

    OdpovědětVymazat
  3. To verim, ale tanec je pry stejne na hubnuti nejlepsi (no, tancovala sem 3 roky a ze bych zhubla mi teda neprislo no...:D) ;) no nemas co zavidet..:D me kdyz se neco nelibi tak hned zacnu drzet hladovku na ukazku meho protestu, coz neni zrovna dobrej styl :D pri volbach sem si rekla ze nic jist nebudu, ze si radsi vsechno necham abys to nekdy mohla nynejsimu prezidentovi lipnout do .....tvare...:D

    OdpovědětVymazat
  4. No s tim jídlem bych na jeho obličej neplejtvala :D Jinak s tim tancem, je zase fakt, že bez něj bych byla totálně rozkydlá, takhle jsem hroch, ale prej pevnej :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jeje, tak to sem asi ja jen byla malo aktivni.....:D mam ruce jak kulturista a jinak jsem taky hroch, jenze ten nepevnej...:D

    OdpovědětVymazat