pondělí 3. prosince 2012

Zvířátko, aneb moje nejmilovanější

Moje největší láska v psí podobě je fena yorkšíra jménem Becky. To ona zaplnila prázdné místo, které ve mně zůstalo po mužském ničiteli, který to místo posléze zaplnil znovu :), ale Beckynu už nevyhnal a teď se s její konkurencí musí smířit :P 

Beckynu dostala mamka, když nám umřel první pejsek, který na ní byl neskutečně závislý a tak ztrátu jeho pozornosti nesla špatně. V případě Becky byla ze začátku nešťastná, protože měla pocit, že jí nemá ráda a asi to bylo proto, že Becky rozdává svou psí lásku všem a ne výhradně jí. Ovšem časem jí tyto chmury přešly a myslím, že stejně jako já na naší chlupatou společnici nedá dopustit.

Z počátku to byla taková malá něžná kulička, která si hupkala a okusovala, co jí přišlo pod čumák.

Její touha brát věci do tlamy občas končila obarvenými chlupy nebo pohružkami ze strany páníčků :D


Ovšem vždy se jí dalo tak snadno odpustit už jen kvůli tomu psímu pohledu :*




Mezi její další zlozvyky patří také hra na schovávanou, kterou občas odnese nějakým tím zadkem na hlavě či nohou na hřbetě.


Někdy se ale poštěstí, že je vidět a je to vtipný pohled :)


Největší závislostí pro ní je dudlání prstů :D kterým se nejspíš uklidňuje a moje a mámy ruce bývají často v područí její výsosti Becky I.

Lepší důkaz jsem nenašla :D
Jediné, co prokazatelně nesnáší, jsou svetry a proto jsem jí dnes koupila supr plyšový obleček :D a stala se ze mě jedna z maniakálních slečen z přepychovými obleky pro jejich psí miláčky :D Nejdřív se nechtěla ani hnout, ale pevně věřím v to, že časem si tento model oblíbí stejně jako já :)


Znechucený pohled :D
Tento malý pandí kostýmek dostane k Vánocům, ale nedalo mi to a musela jsem Vám ho ukázat předčasně, protože mně a mámě vykouzlil úsměv na rtech :) Snad si ho Beckyna ráda rozbalí, jako ostatní dárky :)


Co Vaši domácí mazlíčci, dostanou letos něco pěkného pod stromeček a jak Vám dělají radost, či starost? Doufám, že všichni chlupatí příslušníci našich rodin dostanou aspoň malý dáreček a radost bude nejen kolem nás, ale také v místě v nás :) Sůša

1 komentář:

  1. Ahoj:) Doma mame uz 10let kocku Micku. Je naucena se schovavat do krabic. Hned jak je doma nejaka nova. Staci ji hodit na zem a do minuty uz v ni vrni Micka:)
    #Krasny pejsek<3!

    OdpovědětVymazat