čtvrtek 13. prosince 2012

Tanec, aneb poslední tréninky v roce

Poslední tři týdny jsem měla docela honičku a to nejen s tím něco sem napsat, ale také se stavěním závěrečných vystoupení a nabráním dostatečných sil na tréninky se závodníma hlavákama, kam jsem se po svém posledním příspěvku o tanci po roce a půl vrátila :)
Umím létat a mám neskutečný rozsah...achhh :)
Tento týden probíhal v rámci závěrečných příprav na vystoupení, které je pro většinu mých svěřenců prvním veřejným tanečním představením :) Proto jsem se snažila, abychom letos měli vše co nejdříve hotové a všichni jsme si na vystoupení užili pěknou atmosféru a předvedli to nejlepší, co se začátečníci za pár měsíců můžou naučit. Teď se budu trochu chvástat, ale myslím si, že jsme to docela slušně zvládli :D a na trénincích mi všichni krom pondělního kurzu dělali radost :D

Ovšem nastupují u mě mírné obavy z toho, že to bude jako každý rok, kdy mám pocit, že to bude vypadat dobře a nakonec sedím před tančícím kurzem ztuhlá, protože všechen ten zmatek a chyby mě natolik paralizují, že po zběsilém plácání ustrašených dětí na parketu jsem sama úplně rozložená a ze zakončující slavnosti odcházím s pocitem, že jsem to nezvládla a horšího trenéra není :D 

Ale zase to nebudu odepisovat předem, protože letos jsme začali opravdu brzy a aspoň jedno z těch pěti vystoupení, co jsem připravila mi snad udělá radost. Zatím nejvíc věřím těm nejmladším :) (co dokážou sedmileté tanečnice, ovšem trochu nevhodnou formou k jejich věku https://www.youtube.com/watch?v=ir8BO4-7DkM)  jenže u nich je největší riziko zmíněné zmatenosti :D Taky se uvidí, co mi předvedou juniorky, které v posledním týdnu konečně něco odtančili, i když jsme se s tím předešlé dva týdny hodně trápili :D S hlavákama, co učím jsme se nakonec domluvili, že to prubnou až v létě, protože bych jim chtěla v klidu postavit něco smysluplného (třeba něco jako tenhle nářez :D https://www.youtube.com/watch?v=edOfMyxgk9I) a ne jen klasickou rychlo-patlačku vazeb, takže na ty si budu muset ještě počkat :) Potom už mi zbývá jen zmíněný pondělní kurz zlobilů, předškoláci a zumba děcka :) u těch jsem připravena na dvě možnosti výkonu: průměr nebo milé překvapení, tak snad to bude ta druhá možnost :)

Děti rády lezou všude možně :D i když mají tančit :D
No a potom přijde řada na mě :D Budu se po své pauze snažit zařadit mezi tanečnice, které makaly celé pololetí na vazbách, které jim tam následně zkazím ve vlastním zmatku z děravé paměti a nedostatku kondice :D Rozhodně se zatím nevzdávám a budu se snažit dohnat své taneční kolegyně, abych jim neudělala ostudu a pokud se tak stane, tak už se teď hrozně stydím a snad to napravím dalším úsilím v následujících měsících.

Taky jedna z variant Vánočního vystoupení :D
Tak mi držte palce, ať mi v pondělí všechno klapne a nemusím odcházet se špatným pocitem do nadcházejících Vánočních svátků, které snad budou pro všechy plné radosti a spokojenosti :)

Mějte se pěkně a příště zas v místě ve mně :) Sůša



Žádné komentáře:

Okomentovat