neděle 2. prosince 2012

Hudba, aneb crazy Nicki Minaj

Jak si můžete všimnout už v názvu příspěvku, tak dnes zdrbnem americkou raperku Nicki Minaj :)


Tahle růžová dračice mě zaujala především svým obřím pozadím :D a bláznivým vystupováním (poprvé jsem si řekla, že když může někdo natřásat v Tv takovou prdiznou :D tak se to možná podaří i mě :D). Co se týče její hudební tvorby, tak nepatřím mezi úplné nadšence, ale několik kousků si u mě místo našlo a ty Vám zde také zprostředkuji :)

Obr mezi "zadečky", kterej určitě neni pravej :D


Z prvního alba Pink Friday mám osobně nejradši písničku Fly, kterou Nicki nazpívala společně s Rihannou https://www.youtube.com/watch?v=3n71KUiWn1I Ovšem jako první jsem zaregistrovala písničku Check it out, kde rapuje s Will.I.Am https://www.youtube.com/watch?v=pqky5B179nM a Nickino doprovodné aua aua a umělo-kosmický vzhled určitě vzbudil zájem, i když u mě ne hned napoprvé. 

Zbytek písniček z prvního Cd už se ke mně neprobojovalo a vzhledem k tomu, že YouTube zavalilo velké množství písniček, na kterých s Nicki účinkuje i někdo další, tak jsem se začala zajímat o její následující album Pink Friday: Roman Reloaded. 


Podle přebalů jejích dvou Cd bych usoudila, že Nicki má ráda růžovou barvu, kterou já sice v oblibě nemám, ale i přes to písničky, které obsahují doplnili můj tréninkový playlist. První videoklip druhého alba byl vytvořen, pro písničku Strarships https://www.youtube.com/watch?v=SeIJmciN8mo jejíž remix jsem využila pro taneční vystoupení hlavní věkové kategorie https://www.youtube.com/watch?v=5RRqYGs9NZs Podle některých ohlasů na tento klip se potvrzuje její někdy až nevhodná provokativnost, která je asi občas nezbytná pro udržení pozice v tvrdém show businessu. 


Posléze si získala pozornost posluchačů písní Pound the alarm https://www.youtube.com/watch?v=vdrqA93sW-8 která je pro mě občas takovou rozjezdovkou na tréninku a také featem s Davidem Guettou https://www.youtube.com/watch?v=YVw7eJ0vGfM 

Jedna z písní bez videoklipu, které mám ráda, hlavně kvůli jejímu beatu je na Cd vedena pod číslem 9 a druhá mnou vcelku hraná je pod číslem 12. Název ani odkaz písní sem nedám, hlavně proto, že jedna z nich nemá slušný text a také jak se říká, kdo hledá najde :D

V současné době má Nicki na kontě již třetí desku, která je v podstatě stejná jako ta předešlá, jen doplněná o 8 písní z nichž mají videoklip asi tři. 




Pokud jste viděli některý z videoklipů a popřípadě máte také rádi některé písně z tvorby Nicki Minaj zajímalo by mě jaké a proč. Já mám ráda množství barev ve videích, které Nicki natáčí a také to, že umí být krásně bláznivá :) Dokáže být drsná raperka i sexy princezna a rap který dělá v množství mužské konkurence zvládá určitě velmi dobře a občas i s vtipnou nadsázkou :)




Dnes je pro Vás Nicki tady a trochu bláznovství z místa ve mně taky :P Sůša





3 komentáře:

  1. Já mám Nicki hodně ráda :) Patří mezi moje nejoblíbenější zpěvačky. Miluju např. písničku Fire Burns nebo Beauty and beat (i když v ní zpívá málo) a potom Automatic a Turn me on :)) a proč to vážně nevím, líbí se mi že když je poslouchám tak ve mě vyvolávaj nějaký emoce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za uvedené písničky, hned mám co stahovat :) Fire burns je moc pěkná a Automatic se mi bude hodit na tréninky. Beauty and beat nemám zatím naposlouchanou tak, abych jí musela mít v ipodu, ale má takovej svěží videoklip a Turn me on se postupně zařadila mezi takový ty písničky, který už má člověk oposlouchaný.

    OdpovědětVymazat
  3. To jo, Turn už taky moc neposlouchám ;) nebo je taky fajn knocout ale tu asi znáš ;)a není zač :)

    OdpovědětVymazat