čtvrtek 22. listopadu 2012

Tanec, aneb dnešní trénink

Tak jsem dnes ze školy jela jako každý čtvrtek přímo na tréninky a tentokrát to byl zase zážitek :D Začínám s dětmi starými od 6 do 10 let (ty jsou při soutěžích označovány jako dětská věková kategorie, zkráceně děti), které mě v minulém týdnu potěšily a dokonce trénink s nimi byl ten den lepší než následující dva s "dětmi" od 11 do 14 let (juniorská věková kategorie = junioři) a s mými vrstevníky :), kterým říkám hlaváci (hlavní věková kategorie, starší 14 let). Sice jsem začátkem školního roku byla vyděšená, když jsem viděla kolik mi přišlo dětí na kurz, ale nakonec je to ve čtvrtek snad jediný trénink, kde se mnou někdo komunikuje :D 

V případě juniorů je občas, stejně jako dnes problém s tím, že se natolik perou se svým tělem a s tím, aby ho donutili dělat požadované taneční prvky, že zapomenou mluvit :) A hlaváci? U těch si příjdu jako tuplovanej jantar :D Ty už vcelku zvládají předvést naučené sestavy, ale jakmile se snažím komunikovat na přátelské či trenérské úrovni, zpět se mi vrací pouze pár pohledů a občasné zabručení :D Takže to nakonec dopadá tak, že před nimi stojím, povídám si sama se sebou nebo si pobrukuju a snažím se je aspoň rozesmát svou pakovostí :D No rozhodně mám pocit, že se mi ani to nedaří a určitě z tréninku odcházejí s myšlenkami typu: "Tak jsem si na pololetí zaplatila taneční kurz s bláznem. Uffff ještě, že už to mám za sebou." :D Zajímalo by mě, jak to doopravdy je :) Možná jsou zatím jen stydlivý :P


Dnes mezi námi pár slov sice padlo :), ale já byla zase trochu mimoň :D Třetí hodinu v kuse a také poslední v týdnu už nepobírala moje hlava, která začínala vařit guláš tak pro sto osob. Bohužel hlaváci mají můj guláš na talíři dost často :/ Vzhledem k tomu, že učím každý den a každý kurz něco jiného, tak na konci občas nastává velké hledání správných přísad. Přesto se vždy nepěkně otytuluju a snažím se jet dál.

Ovšem i u těch malých zlatíček je pro mě veselo :) Dnes byl očividně nějaký unavený den, protože tak pět dětí při opakovaní sestav zavíralo oči, jakoby se jim chtělo spát. A nakonec jsem musela utírat jedné z holčiček slzy i nudle, když si uvědomila, že maminka odešla někam mimo budovu a nesleduje jí při jejím snažení. Pro všechny, kteří ještě neviděli, co takové děti dokážou, sem v odkazech přikládám dvě videa, která vás zaručeně přesvědčí o tom, že děti umí převálcovat i hlaváky :) 

Sedmileté tanečnice s trochu neadekvátními prvky pro jejich věk, ale přece jenom to stojí za shlédnutí.

 

Vhodné téma pro dětskou věkovou kategorii a také moc pěkně zpracované, jen kvalita videa nic moc. Viděla jsem na živo a tak vám můžu zaručit, že dětské výkony byly suprové :) http://www.youtube.com/watch?v=2fwhdmsqdB8 

Loučím se s vámi neuvěřitelnými výkony dětských tanečníků a pokud vše půjde, jak má brzy sem přispěji dalšími slovy, které vycházejí z místa ve mně :)

Hezké ráno, odpoledne či večer všem, kdo do místa ve mně přišel :P Sůša



Žádné komentáře:

Okomentovat