neděle 25. listopadu 2012

Tanec, aneb jak jeden fotograf dokáže zachytit neskutečnou energii tanečníka

V minulém roce jsem na Facebooku narazila na fotografie, které mi doslova vzali dech. Proto jsem se rozhodla, že se s Vámi dnes podělím o některé z nich a zároveň upozorním na fotografa, který si to určitě zaslouží. 

Vybrala jsem jen část fotografií z letošního roku, které mě nejvíce zaujali svou dynamikou, výkonem tanečníků na nich a krásným prostředím, které dodává jednotlivým fotografiím určitý nádech. Snad se Vám budou líbit :)






































Profil zmíněného fotografa naleznete v přiloženém odkazu a sami se můžete nechat unést krásou všech publikovaných fotografií https://www.facebook.com/littleshaophotographer?ref=ts&fref=ts

Pěkné nedělní odpoledne a ať se Vám dále líbí místo ve mě :P Sůša

Žádné komentáře:

Okomentovat