úterý 4. února 2014

Tanec, aneb Hb Dance (školní dokument)

Ahojky lidičky,

Zase se hlásím po delší době a dnes za mě nebude mluvit text, ale video. Jedná se o zápočtový projekt, který jsem měla mít do školy. S tvůrčí skupinou, ve které jsem byla, jsme se dohodli, že natočíme dokument o taneční škole, ve které tančím a učím. 
Dokument se skládá z představení taneční školy, upřesnění její funkce, sestřihů z tréninků, soutěže a vánočního vystoupení taneční školy, rozhovorů s tanečníky disco dance/hip hop a s jedním z lektorů. Materiálů bylo natočeno velké množství, které by ve výsledku utvořilo určitě několika hodinový záznam :) ten by ovšem asi nikoho nebavil :D Proto jsem se pokusila do finálního sestřihu vybrat to nejdůležitější a nejzajímavější. Teď už je jen na vás jak dokument zhodnotíte :) 



Děkuji za shlédnutí a případné komentáře :)

Z tvůrčího místa ve mně :P Sůša :)


P.S.: Děkuji všem zúčastněným za ochotnou a pohodovou spolupráci :) Až dopíšu diplomku, tak se snad už vrhnu na sepisování nachystaných témat (kostýmy, videa, atd.).

Žádné komentáře:

Okomentovat