čtvrtek 28. března 2013

Tanec, aneb které fotografie se Vám nejvíc líbí

Po internetu koluje velké množství tanečních fotek, ale zdá se mi, že se na nich opakují podobné náměty a tak by mě dnes zajímalo, jakému typu dáváte největší přednost. Snažila jsem se vybrat fotografie, které se mi něčím líbí, ale zároveň nejsou úplnou novinkou.

Jako první jsou fotky, které jsem nazvala dobarvená energie. Tyto fotky byly jednu dobu hodně populární a možná proto mě moc neuchvacují, ale zároveň mi nepřijdou úplně hrozné. Občas ve mně holt vyvolávají pocit kýčovitosti. Co na ně říkáte vy?


Jako další je typ silueta v akci, která je zároveň tajemná a také pro někoho možná nezajímavá. Dotyčnému při ní není vidět do tváře a vidíme jenom tělo, které je zachyceno v nějaké fázi pohybu.


Možná méně tanečně vyhlížející jsou fotografie modelka v extrémní pozici, kde je vyfocen vzhledově atraktivní člověk ne s úplně běžným postavením těla nebo gestem.


Co bývá také časté jsou fotografie baletek, ale hlavně jednoho detailu na nich :)

Tuhle miluju :)

A co by to bylo za taneční fotografie bez extrémních rozsahů a nejrůznějších skoků :)


Také nesmíme opomenout párové fotografie, které jsou buď aranžované do póz nebo jsou zachycené v akci. U latiny mám ráda nádherně zdobené kostýmy, které tedy tanečnice moc nezahalují :D


Poslední jsou fotografie, které jsou podle mě velmi těžké vyfotit, tak aby stáli za to. Jsou to fotografie lidí přímo při tanci, kde fotograf zachytí nějaký zajímavý prvek, který když se zadaří vypadá na fotkách fantasticky.

 

Samozřejmě jsou různé varianty prostředí a množství lidí na fotografiích, ale myslím, že nejčastěji vídám fotografie zde uveřejněných typů. 

U mě je jejich oblíbenost závislá asi na náladě, ale moc se mi líbí fotografie s venkovním prostředím a skočeným či rozsahovým prvkem, možná proto že sama nic z toho extra neovládám :D (viz. fotografie z listopadového příspěvku) a proto by mě zajímalo, jestli takové fotografie máte rádi taky, popř. na co by jste mi doporučili juknout, abych si měla čím ozdobit pozadí své elektroniky.

Z proobrázkovaného místa ve mně Sůša :)

Žádné komentáře:

Okomentovat